خانه / علمی / رژیم غذایی / چند عادت غذایی مفید

چند عادت غذایی مفید

چند عادت غذایی مفید برای اینکه کمتر بیمار شوید.

غذای مفید (1)

?روز رابامیوه شروع کنیم.خوردن میوه در ابتدای روز باعث نشاط و شادابی و جذب بهتر ویتامین در بدن می شود.
?کشمش را جایگزین قند کنیم.
?بانوشابه قهرکنیم.زیرا بسیاری از بیماریها قرن جدید از وجود این نوشیدنی سمی و پر طرفدار است.
?برنج مان را ابکش نکنیم.
?باروغن کنجد و زیتون آشپزی کنیم.چون تنها روغن هایی طبیعی و اشباع نشده می باشند.
?سیروپیازرو دربرنامه غذاییمان بگنجانیم.
?اب زیاد بخوریم.روزانه هشت لیوان آب بخورید زیرا کلیه ها را فعال میکند و باعث دفع بهتر
مواد سمی از بدن می شود.
?غذاراخوب بجویم.جویدن غذا باعث هضم راحت غذا در معده می شود . و تاحدی
بیماریهای گوارشی را کم می کند.
?نمکدانها رادر ویترین بزاریم.همه ی میوها وسبزی ها و نان دارای مقاری نمک طبیعی
هستند بهتر است ما به جای استفاده از نمک از دیگر چاشنی ها استفاده کنیم.
?گوجه فرنگی خورباشیم.گوجه فرنگی منبع بسیار غنی از ویتامین ث و آنتی اکسیدان می باشد 
?دیرشام نخوریم،قبل از آنکه به ساعت نه و ده شب برسد شام بخوریم .غذایی سبک و بدون روغن
?ورزش و نرمش تو برنامه روزانه داشته باشیم.سعی کنیم هفته ای حداقل سه جلسه ورزش کنیم.

درباره ی mahsa

همچنین ببینید

علت علاقه ی کودک به غذاهای کم ارزش والدین هستند

شیرینی ،کیک ،نان سوخاری بسیار شیرین : مهمترین ایرادی که می توان به این خوراکی …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *