خانه / علمی / سلامتی و زیبایی / این ورزش چین و چروک را از چهره ی شما محو خواهد کرد

این ورزش چین و چروک را از چهره ی شما محو خواهد کرد

ورزش و زیبایی

*افراد زیادی دوست دارند همان طور که در جوانی پوستی شاداب داشتند در سنین بالاتر هم پوستی شاداب
و با طراوت داشته باشندو دست به دامن دکترها و اتاق جراحی می شوند و از عمل زیبایی بینی تا تزریق
ژل و بوتاکس ،کشیدن پوست و تزریق چربی  به چین وچروک صورت همه را امتحان می کنند .
اما اگر شما از انجام این نوع عمل ها و عوارض ناشی  از بعد از این جراحی ها می ترسید و
یا هزینه های انجام این عمل ها را ندارید می توانیدادامه این مطالب را بخوانید.

 

*اینکه پوست با گذشت زمان هرگز چروک و پیر نشود امکان ندارد سلول ها با گذشت زمان و بالا رفتن سن
دیگر مانند گذشته و ایام جوانی تکثیر نمی شوند،وپوست کم کم شادابی خود را از دست خواهد داد
اما با انجام کارهایی می توان این پیری وپژمردگی پوست را تا حد زیادی به تاخیر انداخت. ورزشها و
حرکاتی وجود دارد که باعث می شود روند پیری در پوست با کمترین شددت اتفاق بیفتد.
 

ورزش

ورزش صورت به عنوان روشی غیرتهاجمی در مقایسه با جراحی و تزریق بوتاکس، توجهات بسیاری را جلب کرده است.
 با تحت تأثیر قرار دادنِ درست این لایه‌ها، جریان خون افزایش می‌یابد، در نتیجه اکسیژن و مواد مغذّی بیشتری به
سلول‌های پوست می‌رسد. با این کار چهره‌ای شاداب و درخشان‌تر خواهیم داشت که سموم کمتری در خود و
توانایی بیشتری برای جذب رطوبت داردهمچنین ورزش‌های صورت، کولاژن‌سازی و تولید اِلاستین در لایه‌ی میانی
را تقویت می‌کنند که منجر به داشتن پوستی صاف‌تر، انعطاف‌پذیرتر و سفت‌تر می‌شود.ورزش‌های صورت را شش
بار در هفته، هر بار به مدت ۲۰ دقیقه انجام دهید. شاید این مدت زیاد به نظر برسد اما با این کار شما سریع‌تر به
نتیجه می‌رسید. به دلیل تفاوت ویژگی‌های پوست و صورت، مدت زمانی که طول می‌کشد تا نتیجه را مشاهده کنید،
در افراد مختلف متفاوت است.
 

 

 

ورزشی برای شادابی بیشتر صورت

حرکت  (V)
این حرکت برای افتادگی پلک، چروک‌های دور چشم و پف چشم مناسب و جایگزینی برای بوتاکس و جراحی چشم است.
۱. انگشتان میانی را بین دو ابرو و انگشتان اشاره را روی گوشه‌های بیرونی ابروها قرار و به نرمی فشار دهید.

 

۲. به سقف نگاه کنید، پلک پایین را به سمت پلک بالا ببرید به طوری که گویی چشم‌تان لوچ است و برای
چند ثانیه به سقف خیره شوید. سپس پلک‌تان را رها کنید. در هنگام نگاه کردن به سقف در چشمان‌تان احساس لرزش می‌کنید.

 

۳. این حرکت را ۶ بار انجام دهید و پس از بار آخر چشمان‌تان را به مدت ۱۰ ثانیه محکم ببندید.

حرکت لبخندساز ،ورزشی برای گونه ها

۱. در حالی که دهان‌تان را به شکل حرف O در می‌آورید، دندان‌های‌تان را با لب‌های‌تان بپوشانید.

 

۲. حالا لبخند بزنید در حالی که هنوز دندان‌های‌تان را پوشیده نگه می‌دارید. ۶ بار این حرکت را انجام دهید.

 

۳. حالت لبخند را حفظ کنید و انگشت اشاره‌تان را روی چانه بگذارید. اکنون در همین حالت فک‌تان
را باز و بسته کنید، در حالی که سرتان را به آرامی به عقب حرکت می‌دهید. رها کنید و ۲ بار دیگر این حرکت را انجام دهید.
 

 

حرکت اَبروی صاف

این حرکت برای خط‌های افقی پیشانی مناسب و جایگزین تزریق بوتاکس است.
۱. انگشتان هر دو دست را به شکل افقی در مرکز پیشانی قرار دهید.

 

۲. با فشار کمی انگشتان را از مرکز پیشانی به سمت رُستنگاه موها حرکت دهید.

 

۳. این حرکت را ۱۰ بار انجام دهید.

حرکت چشمان بازیگوش

این حرکت برای گودی چشم و ابروهای افتاده مفید و جایگزینی برای کشیدن ابرو است.

 

۱. انگشتان اشاره را به صورت افقی زیر هر چشم قرار دهید.

 

۲. در حالی که دندان‌های‌تان را با لب‌های‌تان پوشانده‌اید، لب بالا و پایین را از هم جدا نگه دارید.

 

۳. به سقف خیره شوید و پلک‌ها را به سرعت باز و بسته کنید. این کار را به مدت ۳۰ ثانیه ادامه دهید.

درباره ی mahsa

همچنین ببینید

xg3ylweq

لایه برداری از پوست صورت به سه روش(خانگی-شیمیایی-با ابزار)

پوست به طور مدام در حال باز سازی و نو شدن هست البته تا قبل …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *