خانه / علمی / رژیم غذایی / درمان اضافه وزن با خوردن ترکیبی از گیاهان

درمان اضافه وزن با خوردن ترکیبی از گیاهان

%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%86-%da%86%d8%a7%d9%82%db%8c
  چاقی عبارت است اضافی وزن بدن.بالا بودن میزان چربی ،تحمل کم در فعالیت ها ، فشار خون بالا،درد  زانو و
پا ،تپش قلب در فعالیت های زیاد فقط گوشه ای از ثمره ی اضافه وزن یا چاقی است. همه افراد چاق اگر به
تمام این ناراحتی ها دچار نشوند حتما” چند مورد از آن را تجربه کرده اند و یا درآینده ای نه چندان دور گرفتار
این موارد خواهند شد.در ادامه ی مطالب زیر چند مورد از درمان های گیاهی را برای شما عزیزان که تجربه
شده و برای درمان چاقی استفاده شده است بیان می کنیم.

p1653jmb7stdh64r12fn151f5c32

درمان چاقی با گیاهان:

1-  هر روز صبح ناشتا  و شب قبل از خواب عسل و دارچین را در یک فنجان آب جوش ریخته میل کنید.

 

2-  سی گرم گل های فندق را در یک لیتر آب بجوشانید و بعد از هر وعده غذا یک فنجان آب آن را بنوشید.

 

3- روغن پارافین جامدبعلاوه ی روغن کرچک بعلاوه ی روغن کوهان شتر را گرم کرده باهم مخلوط کنید و
هر شب یا هر روز بر روی قسمتی که چاق هست  مثل شکم و پهلو بمالید و با پوشش پلا ستیکی ببندید تا عرق کند .

 

4- بیست گرم سداب + بیست و پنج گرم بادیان +دو گرم آلوئه ورا +بیست و پنج گرم مرزنجوش +سی گرم
زیره را با هم مخلوط کنید به صورت کپسول در آورید و قبل از هر وعده غذا میل نمایید.

 

5- روزی یک تا سه لیوان عرق زیره یا شنبلیله میل کنید. در مصرف زیره زیاده روی نکنید زیرا در طولانی مدت چربی دور چشم را آب میکند.

 

 

تذکر”

اگر می خواهید با مصرف موارد ذکر شده وزن کم کنید و نتیجه بگیرید بهتر است تا حد امکان از خوردن چربی ،

 

کره، سیب زمینی ،برنج، نمک،شیر پرچرب،گوشت قرمز و نان بدون سبوس خودار کنید یا برای آن ها جایگزین مناسب انتخاب کنید .

 

مثلا” بجای نمک از آب لیمو ترش ،بجای شیر پرچرب از شیر بدون چربی  یا کشک،بجای نان لواش نان سنگک

 

 بجای وغن جامد از روغن زیتون یا کنجد،بجای گوشت قرمز گوشت سفید ، سویاو حبوبات استفاده کنید.

 

اما برنج را به طور کامل از برنامه ی غذایی حذف نکنیدو فقط مقدار آن را کم کنید زیرا برای زیبایی  پوست و مو لازم است.

درباره ی mahsa

همچنین ببینید

غذاهای مفید برای بی خوابی

بی خوابی  بیداری های مکرر در طول شب،بی قراری ،اشکال در به خواب رفتن،بیدار شدن …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *